Kayıt Parası İsteyenler Nereye Şikayet Edilir?

Okullarda Bağış ve Kayıt Parası Yasak. Yeni 4+4+4 sistemine geçilmesiyle bu yıl eğitimde yeniliklerle açıldı. Üniversite harçlarının kaldırılmasıyla parasız eğitimde büyük adımlar atıldı. Bu ücretsiz eğitim hakkı yıllardır zaten var ama yinede son yıllarda okullarda kayıt alındığına dair şikayetler geliyor. Milli eğitim bakanlığı kimseden kayıt parası istenmeyecek isteyenleri şikayet edin çağrısı var.
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer Kayıt parası alınmaması hakkın açıklama yaptı:
Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde özel bir ekip kurduk. Kayıt parası alındığı iddiasına konu olan okulları tek tek tarıyoruz. Yapılan ihbarı anında değerlendirip, o okulda denetim yapıyoruz. Eğer zorla kayıt parası alan bir okul tespit edersek, okul müdürleri hakkında inceleme başlatacağız. Gerekirse, soruşturma açacağız. Milli Eğitim Bakanlığı’nın bir çağrı merkezi var. Bunu daha aktif hale getireceğiz. Vatandaşlar, 444 83 83 numaralı telefona bu konudaki şikayetlerini bildirebilirler.

1 yorum: