Kısa Bir Yaşanmış Öykü Molası : Dostluk

Onla çok iyi bir dost olmamıza rağmen kimi zaman küsmemiz de olabiliyordu. Küslük hemen gelip, geçiciydi aslına bakılırsa tek gerçek bir insanın dostuna ''Seni seviyorum'' demesi ve güvenini taşımasıydı.

O gün onunla bol, bol sohbet etmek için bir çay bahçesinde oturduk. Benle konuşurken hüzün içerisindeydi. Hiç olmadığı kadar sessiz ve hüzünlüydü. Yüzüme hiç bakmıyordu. Nedenini bilmiyordum ama sanki benden soğuduğunu düşünüyordum. Ellerim titremeye başlamıştı. Ve artık zamanı geldi diyerek konuşmaya başladı. Bana dönüp;
- "Ben bu şehirden gidiyorum". demişti. Ne yapacağımı bilemedim. Bazen böyle şaka yapıyordu ama bu sefer çok ciddiydi.
- "Neden gidiyorsun?" dedim. Bir yandan ağlıyor, bir yandan "hani benim dostumdun, hani beni hiç bırakmayacaktın" diyordum.
Oysa o bana sadece "Seni seviyorum, seni hiç unutmayacağım hoşçakal" diyerek, çekip gitti.

Aradan yıllar, aylar geçti. Halen ben onu unutamamıştım. Neredeyse günün her saati  onu düşünerek geçiyordum, ve ağlıyordum. Bir kere onun yüzünü görebilme şansım olsaydı diye hep Allah'a dua ediyordum. Dostumdan hiçbir iz yoktu. Telefonu kapalı ulaşamıyordum. Ve bir sabah bir mektup'un kapımın önünde olduğunu gördüm.
Mektupta şöyle yazıyordu;
"Seni Seviyorum canım dostum. Beni çok özlediğini biliyorum. Çünkü bende seni çok özledim. Bu mektubu yazarken senin yanında ve dünyada olamayacağım. Biliyorum ağlıyorsun, ağlama lütfen beni dinle. Ben çok hastaydım, seni üzmek istemediğim için sana yalan söyledim. Affet beni lütfen. Duydum ki beni görmek istemişsin bende sana resmimi yolluyorum. Sakın ha üzülme mutlu ol hatıralarımızı hatırla ve mutlu ol çünkü bende mezarımda mutlu olacağım. Seni seviyorum. Kadim Dostum"...

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil