Küçük Gözlere Makyaj Yapmanın Püf Noktaları

1. Adım
Kapatıcı sürün
Göz çevrelerine, göz altı kapatıcısı sürüp fırça veya sünger yardımıyla iyice yedirin. Kapatıcının rengi, ciltten 2-3 ton açık olmalıdır.
2. Adım
Göz altlarını koruyun
Göz üstlerine süreceğiniz farların, göz altlarına bulaşmasını önlemek için transparan pudra sürün.
3. Adım
Astar sürün
Göz üstlerine astar sürün. Makyajın ortaya çıkması için astar far mutlaka aydınlık bir renk olmalıdır.
4. Adım
Gölge yapın
Astara uygun renk farla, göz kapaklarının ortasına ince bir çizgi çekip kirpiklere doğru yayarak gölge yapın. Gölge, küçük gözlerde daha ince ama dumanlı olmalıdır.
5. Adım
Göz şeklini belirleyin
Göz şeklini belirlemek için eyeliner sürün. Kirpik dibinden göz kapağının düştüğü noktaya doğru uzatarak, kuyruk yapın. Eyeliner ince çekilmeli ve kuyruğu daha uzun olmalıdır.
6. Adım
Koyu renk far sürün
Gölgenin üzerine koyu renk farla, ince bir çizgi çekip kirpik uçlarına doğru yayarak dumanlı bir görüntü oluşturun.
7. Adım
Kaş altını aydınlatın
Astarla aynı renk far kullanarak kaş altlarını aydınlatın.
8. Adım
Eyeliner sürün
Göz altındaki transparan pudrayı fırçayla temizleyin. Alt kirpik diplerine eyeliner çekip küt uçlu bir fırçayla dağıtarak, göz altlarına dumanlı bir görüntü verin.
İPUCU
Fırça yoksa, aynı işlemi kulak çubuğu kullanarak da yapabilirsiniz.
9. Adım
Göz içlerini boyayın
Göz içine beyaz veya göz üzerindeki tonlarda kalem sürün. Özellikle beyaz, gözlerin daha büyük görünmesini sağlar.
10. Adım
Rimel sürün
Önce üst kirpiklere sonra da alt kirpiklere rimel sürüp kirpiklerin üzerinde hareket ettirerek iyice yayılmasını sağlayın. Rimel alt kirpiklere daha yoğun sürülmelidir.
Toz far veya kaş kalemiyle kaşları doldurarak göz makyajını tamamlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder