Nasıl Daha İyi Allık Sürülür?

Makyaj yapmak için zamanınız yoksa yalnızca allık sürerek de güzel görünebilirsiniz.
1. Adım
Fırçayı allığa sürün
Fırçayı, allık içinde gezdirerek boyanmasını sağlayın. Fırça üzerindeki boyanın fazlasını almak için hafifçe üfleyin.
2. Adım
Şakaklarınıza kadar çekin
Yüzünüz kemikli ise; allığı, elmacık kemiklerinizin üzerinden başlayıp şakaklarınıza doğru çekerek uygulayın.
3. Adım
Kulaklarınıza doğru sürün
Uzun bir yüzünüz varsa; allığı, elmacık kemiklerinizin üzerinden başlayarak kulağınıza doğru yatay bir şekilde sürün.
4. Adım
Yukarı doğru sürün
Yuvarlak bir yüze sahipseniz; fırçayla elmacık kemiğinin alt kısmına koyu bir çizgi çekin ve allığı yukarıya doğru yayarak sürün.
5. Adım
Elmacık kemiklerinize sürün
Oval bir yüze sahipseniz; allığı, elmacık kemiklerinizin üzerine doğru sürün.
6. Adım
Burun ve çenenize sürün
Fırçayı hafifçe burnunuzun ve çenenizin üzerinde gezdirerek, bu bölgeleri de renklendirin.
Her şey gibi, allık sürerken de abartıdan kaçının. Tamamı boya içinde kalmış bir yüz, güzel değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder